Тест на логічне мислення – взривмозга, рекомендую

четвер, 23 серпня 2012 р.

Вчора за наводкою френдів пройшов досить оригінальний тест – на логічне мислення. Мені він сподобався, можливо тому, що отримав хороший результат. Так буває: влаштовує результат тестування – кажемо, що тест класний, і навпаки. Наприклад, тести на IQ я не дуже люблю і не пригадую, чи пройшов хоч раз якийсь із них до кінця…

“Господи, благослови!” Перехрестився. І на всі 30 питань відповів правильно. Це об’єктивна причина гарного результату. А суб’єктивний момент – я був налаштований правильно відповісти на всі питання, хотів цього. І хоча в голові моїй стоїть старий низькочастотний процесор з малим кешом (мабуть Duron 700 Mhz, як на моєму першому PC), я таки справився. Мій результат:

Тест на логічне мислення // Мистецтво жити

По ходу варто сказати, що вміння абстагуватися від стереотипів, чітко і логічно оперувати даними, – запорука об’єктивності, реалізму, неподатливості на всякого рода демагогію і популізм. Це в ідеалі. А насправді всі ми помиляємося, всі тенденційні, всі повторюємо кимось іншим сказані слова і повсякденно виконуємо не нами складений алгоритм…

Правильні відповіді даю нижче.

Тест на логическое мышление. Правильные ответы // Інакше кажучи, мої відповіді

0 коментарі:

Дописати коментар



Популярні публікації