Хворі апокрифмейкери, «Царь грядет!» і «Молитва Ісуса Христа»

середа, 13 квітня 2011 р.

Не хочеться нічого писати. Майже кожного разу, коли дивлюся/слухаю/читаю проповідь фанатиків, єретиків, убивць духу християнського, мені робиться зле. Не знаю, чи досягну коли-небуть такого стану внутрішньої впевненості і спокою, щоб ніяке неправдиве, облудне слово не стривожило моєї душі, щоб не вдаряв у голову адреналін і не плутав моїх думок.

*     *     *

(Згодом).

Не встиг оклигати від перегляду (хоч і фрагментарного) повчань хворої ігумені, як довелося познайомитись з текстом молитви, яка не в меншій мірі шокувала мене. Далі детальніше.

Якась добра душа виклала на юТьюбі один з багатьох фільмів фанатичної Галини Царьової, а саме «Царь грядет!». Ось.

Фільм Галини Царьової «Царь грядет!»


Галина Царёва. «Царь грядет!» - Смотреть Онлайн Если Я Сумасшедший

Поділився “радісною” знахідкою з френдами по ФейсБуку. Ось дещо з діалогу, який у нас відбувся з цього приводу.

Я: Прокрутив швиденько фільм. На 57 хв. 35 сек. якась баба фрося в чернечому одязі учить нас: немає священика, який міг би відпустити "гріх царевбивства", виходь в чисте поле і проси у Бога прощення. О роде невірний, доки терпітиму вас?!

YZ: не біда, шо батюшок нема. головне шо є старці, які благословили цей фільм ) дурдом )

Я: Цар Микола їй особисто вказав список обов'язкових акафістів (читаються перед поставленням "царського хреста") - 12 штук, 11-й Івану Грозному. Такі речі можна дивитися/слухати лише за рецептом лікаря, бо це справжня шокова терапія, принаймні для мене.

NO: хвора жінка.

YZ: Саме цікаве, що в данному випадку хвора не лише вона, але й авторка цих фільмів. Це вона робить безкоштовний піар таким ідеям. При чому, ці фільми досить популярні в певному псевдоправославному середовищі.

IEB: ересь царебожничества.

*     *     *

(Минуло кілька днів).

Що до цього додати? Та нічого.

Стосовно “молитви”. Ось вона, нещасна, сторицею перекопійована.

Текст «Молитви Ісуса Христа»: «Коли мій син вийшов на Єрусалимську гору...»

Текст, оригінал. «Молитва Ісуса Христа». "Коли мій син вийшов на Єрусалимську гору..." Як відноситися?Коли мій син вийшов на Єрусалимську гору, Його спіймали євреї з позором і призрінням на голову положили терновий вінок і усе його обличчя вмилося святою Кров’ю. Ісус говорить: дорогі мої є тяжкий мій хрест і ранить побите тіло і вся кров стікає по моєму Хресті. Сьогодні святий день п’ятниця, якби знайшовся такий, щоб цю молитву кожен день, а в п’ятницю прочитав три рази, то чого попросить всіх обдарую ласкою, красою, мудрістю і врятую три душі з родини чи інших за яких молився, за три дні дам знати час коли це станеться, а після смерті положу золотий вінок но його голову. Мати Божа стоїть під Хрестом сина, Вона бачить його страждання. Ісус говорить: Іване, ти мій вірний слуга, візьми мою матір за руку й відведи щоб небачила моїх страждань на Хресті. Сину Божий я візьму Твою Матір за руку і утішу як батько своє дитя щоб небачила Твого страждання на Твоїм смертнім Хресті. В цей час здригнулася вся земля, сонце й місяць, а Матір Божа каже: Це мій Син переносить тяжкі муки на своїм смертнім хресті. Покапали краплі крові Ісуса Христа коли йшов на Голгофу. Голвер-кат, знайшов лист на святому гробі Ісуса Христа, який був захований в одній касі окремо від срібла і грошей каса була власністю Батия, імператора Христина, Давида і святої Єлизавети, Мальти, Дори і Гренети, всі вони хотіли знати про страждання Ісуса Христа. Він говорить що було 63 солдати, 180 разів його били кулаками в плечі, прийняв 40 цвяхів і каменюк, 32 рази тягнули за бороду, підносили за волосся, потім на Голгофі мене били палками, я був поранений 100 разів і битий 308 разів, тоді впало 5432 краплі крові і наглядала 31 людина, Я помирав о другій годині в п’ятницю коли пробили моє серце я відходив 120 разів, а тих що мене убивали було троє. – це Молитва.
Ті хто будуть читати цей лист, матимуть силу і перемогу над злом, якщо читати цей лист 15 років за кров, яку пролив наш дорогий Спаситель, то тоді з неба вибачаться 5 гріхів, а може й вибачаться усі пекельні муки. А якщо помре раніше то буде прийнято, якби прожив 15 років і пролив свою кров за віру. Того, хто читає цей лист, Я зійду з неба і заберу його душу, а також душі рідних аж до четвертого покоління. А той, хто носитиме цей лист при собі, тому ніколи не буде важко у справах усяке зло відійде від нього, а також величатиме Пречисту Діву Марію. Святий Григорій говорив, що інший лист був знайдений в іншому місці і написаний золотими літерами. Збережи цей лист, який був написаний 16 січня 1750 року. В неділю не роби, бо я вам дав шість днів щоб ві працювали, а сьомий – щоб молилися. Святкуйте цей день, щоб Спаситель вибачив гріхи ваші. Не забувайте давати милостиню сиротам та бідним, тоді ваш рід буде благословенним і багатим. Якщо не віритимете в цей лист, тоді напущу на вас велику чуму війни та захворювання, вони зазнають сили небесного грому – це буде моєю великою заплатою. Хто не вірить і скриє цей лист від людей, той буде покараний на Божому суді. А якщо буде величати і читати цей лист і будете просити прощення гріхів, а також будете читати цей лист іншим тоді його душа ніколи не загине, а буде врятована від усього зла і напасти. Амінь. Люди вірте в муки Спасителя який прийшов на землю заради нас. Цей лист дав один Камгор монах який був на Святому гробі Господньому. Пишіть, давайте людям щоб покаялися про це просить сам Господь.
Господи Ісусе Сину Божий помилуй нас грішних. З до болючого місця або кровотечі. Ворог не зможе заподіяти ніякої шкоди. Носіть цей лист на собі. Він захистить вас від злих людей та поганих сусідів. Нехай Господь з небес завжди кличе нас грішних.
Якщо подати цей лист неплідній жінці, вона стане плідною. А хто носить його при собі то біля нього Ангел Хоронитель, Архангел Михаїл і Всемогутній Бог.
В ім’я Отця і Сина і Святого Духа Амінь.

Вище наведений текст (знайдено в інтернеті) у дрібницях відрізняється від того, який був у моєму розпорядженні (див. картинку), але по суті вони ідентичні. До речі, на кількох сайтах, де знайшов текст цієї молитви, я залишив свої критичні коментарі. В результаті, принаймні у двох випадках, модератори мої коментарі видалили, а ось побожні католики прислухалися до моїх слів і видалили зі свого блогу цей апокриф.

Наразі скажу єдине: в жодному разі не моліться згідно слів цього тексту – зашкодите своїй душі!

Сподіваюся, пізніше знайду час і більш грунтовно проаналізую текст «Молитви Ісуса Христа».

1 коментарі:

Anonim сказав...

До сьогодні свято вірив в цю молитву але ви мене шокували і змусили засумніватись...хотілось би від вас почути ще щось про неї( походження і тому подібне)

Дописати коментар



Популярні публікації